Welkom in het gastenboek van Dominic
Hieronder staan de berichten 13 tot en met 1 van de 13 berichten.
Schrijf een berichtje voor Dominic
- Bericht
- Heel Heel veel sterkte in dit moeilijke verlies Ilona
- Geschreven door
- Ilona de munck [14 jaar] op 6 december 2004 om 11:43 AM
- Bericht
- Lieve Mama van Dominic
Ongelofelijk dat Dominic er niet meer is. Ik weet niet wat ik moet schrijven, terwijl ik notabene wat in het gastenboek wilde achterlaten. Dit is zó verdrietig. Ik wil je heel veel kracht en moed wensen. En weet dat er ook mensen zijn die aan je denken!
lieve groeten van Jacqueline, mama van Britt, Anna*, Fabian - Geschreven door
- Jacqueline Verboven op 7 september 2004 om 10:17 PM
- Bericht
- Ik wil even zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Het lijkt me vreselijk om mee te maken. Veel sterket
- Geschreven door
- Sandra op 24 juni 2004 om 2:51 PM
- Bericht
- Het is niet eerlijk, zo'n mooi mannetje. Ik hoop dat hij het goed heeft daarboven tussen al zijn engelenvriendjes.
Heel veel sterkte... - Geschreven door
- Myriam op 8 november 2002 om 10:07 AM
- Bericht
- Mam een mooie site,
Ik hoop dat deze site lang zal blijven bestaan en dat veel mensen die dit lezen hun liefsten dicht bij hun houden
dominic RIP
Je oudste broer Melvin - Geschreven door
- MeLLY op 11 oktober 2002 om 02:39 AM
- Bericht
- Hallo,
We hebben de foto's van Dominic bekeken, we kregen daarbij kippenvel. Onze zoon Bradley is met 21 mnd, op 16 juni 2002 overleden door verdrinking. Bradley lijkt sprekend veel op jullie kindje Dominic, het was alsof het foto's van Bradley zijn.
Liefs en groetjes,
Martin en Ursula - Geschreven door
- Martin en Ursula Dwars op 1 september 2002 om 12:38 PM
- Bericht
- Lieve Monique,
Met tranen in de ogen heb ik de Site van *Dominic gelezen, z'on mooi mannetje, je kleine kapoen, zomaar ineens weggevlogen,,,
Het leven is soms niet te bevatten, waarom gebeuren zulke dingen nu toch,,,
Ik hoop dat je de kracht hebt gevonden om door te gaan, ik weet hoe moeilijk het is, maar onze engeltjes zijn eigenlijk nooit weg, we dragen ze mee, elke dag elk uur, in ons hart,,,,,,Veel liefs,,,, - Geschreven door
- gita, mama van Dries, *Jonas en Sarah op 25 juli 2002 om 8:08 PM
- Eigen website
- http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/JonasA/
- Bericht
- Wat is dit moeilijk voor je om te bevatten.
Zo ben je met je kleine rakker aan het spelen, en zo mag je je rakker niet meer strelen.
Ik zat de ENGELTJES Pag. te bekijken en kwam dus ook bij jou terecht. Wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Ik hoop dat je de kracht hebt gevonden om verder te gaan met je leven, al denk na zo'n voorval waar leef ik nog voor alles wat je lief is, is je afgenomen.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat deze last te dragen is. - Geschreven door
- Monique Monquil op 16 juli 2002 om 4:56 PM
- Bericht
- lieve dominic.
Wat een mooi mannetje met een lekker ondeugend toetje
Wat erg om hem te moeten missen
Zo ontzettend raar kan het gaan in het leven
ik wens je heel veel kracht om door te gaan en om dit verlies te boven te komen - Geschreven door
- mamma op 2 juli 2002 om 1:17 PM
- Bericht
- Wat moet ik hierop zeggen, ik kan alleen maar zeggen vreselijk wat er jou overkomen is. Ik wens je erg veel sterkte toe. Het was wel een erg mooi kind om te zien, en ook wel een beetje een deugniet. Je heb een mooie site gemaakt over Dominic. Heel veel lieve groetjes Wil
- Geschreven door
- Wil Ides op 30 juni 2002 om 6:54 PM
- Eigen website
- http://members.lycos.nl/dankia/index.html
- Bericht
- Lieve mama van Dominic,
Soms volkomen onverwacht, het einde van een leven.
Of een bericht, dit leven duurt maar even.
Voorbereid of niet, niemand ontkomt aan gemis of verdriet.
Niemand die het weet,
alles naar buiten toe is zo gewoon,
maar van binnen zo'n verwarring,
niemand die het weet,
niemand die iets ziet,
het huilen zonder tranen,
het stil en intens verdriet.
Ik wil je alle sterkte toewensen die je maar bedenken kunt.
en je zeggen dat er mensen zijn die met je bidden voor je kleine Dominic.
Veel liefs Karin. - Geschreven door
- Karin Klaas op 30 juni 2002 om 00:47 AM
- Bericht
- wat een lieve deugniet,met sprankeltjes in de ogen..een mooi mensenkind om trots op te zijn,wat moet je je kindje vreselijk missen
- Geschreven door
- kris op 27 juni 2002 om 12:57 PM
- Bericht
- Lieve Monique,
Wat een mooi ventje! Liefs en sterkte!
Hannah - Geschreven door
- Hannah op 18 juni 2002 om 00:25 AM


